środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 10


                      Ściągnąłem z niej bokserkę i za chwilę jej dżinsowe spodenki. Gdy leżałem tak na niej całując każdy centymetr jej boskiego ciała. Jej uśmiech i te piękne oczy. Zaraz, co ja wygaduję.."Bieber debilu ty chyba się nie zakochujesz"-myślałem. Gdy została już w samej seksownej czerwonej bieliźnie, zacząłem odpinać jej stanik, rozkoszując się smakiem jej ust. Po rozprawieniu się się z feralnym  biustonoszem, przeszedłem do masowania i pieszczenia jej piersi. Jej jęki powodowały, że byłem coraz bardziej napalony. To dziewczyna marzeń .... W końcu ona przejęła inicjatywę, zaczęła dobierać się do moich bokserek równocześnie wpychając mi swój język do ust, który tańczył z moim "ich taniec miłości". Prędzej czy później nasza dolna bielizna wylądowała na podłodze. Sama gra wstępna pobrała tyle energii, że nasze oddechy były bardzo i to bardzo nierówne.
W końcu Melody przerwała tę chwilę :
- Juuuuustin! Zrób to w końcu!
-Ale Melody, na pewno tego chcesz? Nie chce robić niczego byś nie chciała.
-Jak jeszcze raz mnie o to zapytasz to na serio się rozmyślę.
Już nic nie mówiąc, zrobiłem TO. Wszedłem w nią. Teraz czułem, że jesteśmy jednością.
                                             Oczami Melody :
Kurwa! Co ja wyprawiam, czyżbym właśnie uprawiała seks z Bieberem!!!!   OMG!! Może on specjalnie mnie, aż tak sobą zaczarował, owinął wokół palca, aby tylko znaleźć się ze mną w łóżku?Nie, wątpię, przecież robi TO tak delikatnie. Ymmmm i cały czas sprawdza, czy nie chcę TEGO przerwać, lecz ja chcę jeszcze więcej, żeby go pobudzić, wydaję z siebie najgłośniejsze jęki jakie mogę wywołać. Na szczęście to pomaga, gdyż jego ruchy są coraz szybsze. Prawie cały czas  się całujemy, nie przerywając naszego stosunku. Ten seks jest delikatny, a zarazem pobudzający wszystkie wewnętrzne organy. On cały czas posuwa moje biodra w przód i w tył. Już powoli traciliśmy siły, lecz w tym momencie zdałam sobie sprawę, że straciłam dziewictwo i to z Bieberem. Teraz wiem, że na moim miejscu chciałaby być każda dziewczyna, która uwielbiała Justina. To mnie przerażało, ale cieszę się z tego co robię. Ciekawe, czy następny raz będzie z NIM i gdzie. W końcu Justin wyszedł ze mnie. Widziałam ten jego zaciesz na twarzy. Chyba był tak samo szczęśliwy i zadowolony jak ja. Niestety  teraz jego marchewka (hahah ) musi odpocząć. Po upojnym i emocjonującym seksie opadliśmy na łóżko. Leżeliśmy goli i rozgrzani pod aksamitną pościelą, pożerając się wzrokiem, lecz Justin przerwał tą ciszę :
- Melody jesteś najbardziej seksowną i niesamowitą osobą jaką znam . Dziękuję ci za wszystko i mam nadzieję, że będzie takich wspaniałych chwil więcej.
-Awwww..... Nawet nie wiesz jak się cieszę. Też mam taką nadzieję. Tylko teraz jest mały problem.....
-Jaki problem? Czy coś się stało? Zrobiłem coś nie tak?
- Nie nic nie zrobiłeś. Muszę być najpóźniej za piętnaście siódma w moim pokoju, gdyż Norah moja współlokatorka , a jednocześnie przyjaciółka, zawsze budzi się o siódmej-powiedziałam ze smutkiem w głosie.
-Nie zostawiaj mnie! Chcę cię mieć tylko dla siebie! Nie oddam cię teraz nikomu!–odparł, po czym wepchnął mi swój język do ust i znowu zaczęliśmy się całować.
"O matko to chyba sen, przespałam się z Justinem Bieberem. Teraz leże z nim pod jedną pościelą w jego hotelowym łóżku. OMG !! To się nie dzieję naprawdę prawda? O matko to nie jest sen! Jaką ja naprawdę muszę być szczęściarą"-myślałam.
Po niezliczalnym okazywaniu sobie uczuć, zasnęliśmy wtuleni w siebie.
********************************************************************
Nareszcie! Wiem, że czekaliście na to :)  Nie wiem kiedy pojawi się NN, ale na pewno was o tym powiadomię :)) Chcę wam podziękować w moim imieniu i mojej przyjaciółki Agaty za wszystkie komentarze , za czytanie naszego bloga i za wszystkie wyświetlenia . W razie kontaktu albo jakiś pytań i jakbyście chciały porozmawiać piszcie na moje gg :12385330 lub na tt : @TheKarolajna_24 
Kończę już mój monolog  i nakłaniam was do zostawiania śladu po sobie w postaci komentarza :) Dzięki wielkie :) Dzisiejszy rozdział dla Magdaleny Nowik :D 

19 komentarzy:

  1. kurcze, myślałam że są w jego limuzynie xD ale potem sobie wszystko przypomniałam : Dto było kurcze coś ; ) śmiać mi sie zachciało (nwm czemu) ale się powstrzymałam.Rozdział bardzo mi się podoba :* -dusia_pl

    OdpowiedzUsuń
  2. boski blog ;d miałam kilka zaległości co do rozdziałów ale już nadrobiłam i zaczynam czytać i komentować każdy rozdział :D - hypnootic

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no! Nie żyje! :D Chyba 3 razy to czytałam :D:D:D Biebergasm na maxa :D:D:D Czekam co bd dalej :) Wpadniesz do mnie? http://www.wind-it.blog.onet.plPozdrawiam i czekam :P -patka1998@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaahah xd troche szokujacy te rozdzial xd ;D Ale spoko xd ;D - Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow! Ja pierdziele! Co się tam działo! Huuuh! Aż z wrażenia mi bluzka spadła… Hihi! Super i czekam na NN! :) - @evelinelovejb

    OdpowiedzUsuń
  6. już po kilka razy czytałam 10 rozdział :D całe to opowiadanie jest świetne i pisz,pisz..! ja chcę więcej !! <3 :) - Kinga38

    OdpowiedzUsuń
  7. I JEST MÓJ WYCZEKIWANY SEKS! mrrrrrrrrrrraśnie było! <3 czekam na NN :D -vollume

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku , jakie emocje towarzyszą przy czytaniu tego , po prostu KOCHAM TO . - onedreamonesoul

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka orgia haha <333 - lol

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm ale zrobiło się gorąca haha - @Domcia_Shawty

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm… jak romantycznie ^^ dodawaj następny rozdział już czekam :)) - I_LOVE_PYRAMID

    OdpowiedzUsuń
  12. lol …. zaraz ekspoduje …. MAM TAKIEGO BIEBERGASMA żę sobie nie wyobrażasz … czekam na następne ;) - Kiss_AlexisJB

    OdpowiedzUsuń
  13. połowa czytających na pewno miała BieberGasm. ;Dhaha. xdświetny rozdział. <3czuję, że będę tu wpadać regularnie. :)czekam na nn. :D <3
    -@jb_Poland_jb

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba bede musila zaczac czytac od poczatku ;D zapraszam do siebie na http://never-let-you-goo1.blog.onet.pl/ - JBinPollandd

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, fajny rozdział ;). Muszę zacząć czytać od początku :D - OnlyGirl

    OdpowiedzUsuń
  16. Awww . <3 *______________________________* - indyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooow! xD Szybko się na to zdecydowali xD Haha, taaak, każda by chciałaby być na jej miejscu xD Świetny rozdział : )-KasiaKelo

    OdpowiedzUsuń
  18. OmG!!! ale sie działo ;d;d;d Byłam akurat w trakcie jedzenia obiadu jak czytałam ale to nic. BIEBERGASM NA NADMIAR MOZLIWOSCI HAHA :) - LoveYaBieber_xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale podkręciłaś… No nie mogę:D:D:D BOSKIE! Awwwww♥ -@make_change

    OdpowiedzUsuń