środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 9

-Widzę, że masz wyjściowy strój - wybuchnęłam śmiechem , gdy wpuścił mnie do środka.
-Heej, wolałem się przygotować na to, że zrobi mi się gorąco, gdy ciebie zobaczę i dobrze zrobiłem.
Zmierzył mnie wzrokiem. Przejechał palcami  po mojej talii i biodrach. Przygryzł dolną wargę. Zrobiło mi się  gorąco. Wiedziałam, że to co robię  nie jest w porządku, ale nie mogłam nic poradzić na to, że tak bardzo mnie do niego ciągnęło. Odsunęliśmy się nagle od siebie jak z jakiegoś transu. 
-Chcesz coś do picia? Drinka? Piwo?
-Nie mogę.
-No to sok?
-Mhmmm.... Masz pomarańczowy?
- Mam.
  Nalał mi, usiedliśmy na kanapie i spojrzał mi w oczy:
-Masz obłędnie niebieskie oczy.
"Proszę nie rób mi tego. Nie chcę cię jeszcze bardziej lubić". Naciągnęłam bardziej dżinsowe spodenki, bo czułam się skrępowana. Justin najpierw długo się  nie odzywał, a potem cmoknął mnie w usta, ale się odsunęłam. Po chwili jednak pomyślałam "Co mi tam, to Justin Bieber dziewczyno!". Rzuciłam się na niego jak królik na królika (przepraszamy, ze względu na brak lepszego porównania). Odwzajemnił mój pocałunek. Po chwili znalazłam  się na jego kolanach, chwytając go za szyję, odrzuciłam włosy do tyłu. Dotykałam  jego ramion oraz torsu. Chwyciłam jego dłonie i położyłam na moich pośladkach.


                                           Oczami Justina :

            Dotykałem jej krągłych pośladków, potem talii. Oderwaliśmy się od siebie i spojrzeliśmy na nasze rozgrzane twarze.
-Chcesz tego - zapytałem. Pokiwała głową z pełną ufnością w oczach.
-Na pewno?
-Oj , zrób to! -powiedziała.


********************************************************************
Wiem , wiem przerywam  w najlepszym momencie ;P Ale inaczej się nie da :) Nie stawiam żadnej stawki , na następny rozdział musicie poczekać :) Przepraszam ....
Dziękujemy wam za wszystko ;*** Za komentarze i tyle wyświetleń do napisania ;))Przepraszamy żę takie krótkie , ale miało być wprowadzenie :D  Nie miałyśmy nawet weny, a że obiecałyśmy, więc byłyśmy zmuszone dodać coś :)

13 komentarzy:

  1. yeah uhu yeah ja ri nirmalnje tryskam rsdoxcia a suedze autobusie j sue de GaHa jedt nkwy Nn u.czekam.na nastepny-Domciulka

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, BĘDZIE GORĄCY SEKS! jednak czasem marzenia się spełniają, hahahaha XDD czekam na NN :D -vollume

    OdpowiedzUsuń
  3. CZY JA ŹLE WIDZĘ ? Jak mogłaś w tym momencie zakończyć ? Ojj.. dziewczyno ;) Musisz to odpracować w następnym rozdziale ;D Czekam ;D Paa ;** - VanilaGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle świetny ! <3 czekam na następny :DD - indyk

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten rozdział ale szkoda że taki krótki i że w takim ciekawym momencie przerwany xD Czekam na noey ale prosze szybko bo nie umiem się doczekać :* - dusia_pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm robi się ciekawie <33 Nie mogę doczekać się NN<33 -@Domcia_Shawty

    OdpowiedzUsuń
  7. wow…ostro… - Ana

    OdpowiedzUsuń
  8. musialas wlasnie w tym momencie?! haha :D ale bd! goraco, oj goraco!!! pisz jak najszybciej ten rozdzial :D wpadniesz do mnie? http://www.wind-it.blog.onet.pl pozdrawiam i czekam :):):) - officialpatka

    OdpowiedzUsuń
  9. EEEEEJJJJ!!! DODAWAJ SZYBKO, BO JAK MASZ ZAMIAR DODAĆ TO ZA PARE DNI TO CIĘ W NOCY BĘDĘ NAWIEDZAĆ!!!!!!!! UWAŻAJ!Super blog! =) -@evelinelovejb

    OdpowiedzUsuń
  10. przerwać w takim momencie ! :D ahahahaha oj ty ! :D -indyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulala… xD Oj będzie się działo : D Super to wymyśliłyście, hehe… - KasiaKelo

    OdpowiedzUsuń
  12. Awwwww♥ No to lecę dalej zobaczyć co tam się wydarzy:D:D:D JUPI! - @make_change

    OdpowiedzUsuń
  13. są tak na siebie napaleni jak szczerbaty na suchary -,-

    OdpowiedzUsuń