środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 11

            Obudziłam się o 6.30, czyli miałam jeszcze jakieś piętnaście minut. Odwróciłam głowę i zauważyłam słodko śpiącego Justina, który trzymał swoją rękę na moim  brzuchu.  Postanowiłam go nie budzić, wstałam, ubrałam się, poprawiłam fryzurę i już chciałam się pożegnać z Justinem krótkim  cmokiem w usta, kiedy owy osobnik  przyciągnął mnie  do siebie oraz zaczął mnie namiętnie całować, choć nie chciałam, musiałam to przerwać.
-Juuustin!!! Proszę nie  rób tego teraz. Ja naprawdę muszę już iść, bo wszystko wyjdzie na jaw.
- Ale kochanie.....
-Nie ma żadnego "ale" i do zobaczenia później - odparłam wychodząc z pokoju.
   Na szczęście Norah jeszcze spała, więc  miałam czas przebrać się w piżamę, wskoczyć do łóżka i udawać, że się dopiero obudziłam.
Punkt siódma Norah się przebudziła.
-Ty już nie śpisz? To dziwne -odezwała się Norah. 
- Nie, nie śpię. Po prostu coś dzisiaj się wcześniej obudziłam. Wiem to dziwne. Wiesz może co jest na śniadanie ?
-Hmmmm.... głupie  pytanie. To co zawsze płatki no i wiesz kanapki ? 
- No taak! Głupie pytanie.
- W co się ubierzesz ?-zapytała Norah. 
- Planuje w jeansowe szorty i do tego różowo-fioletową, rozpinaną koszulę w kratę.
-O co ty tak się stroisz? 
-Stroję?! No co ty to normalny, sportowy no i wygodny zestaw.
-No dobra- odpowiedziała Norah i poszła do łazienki.


        Śniadanie :
    Było  jak zwykle głośno, bo każdy miał coś  do powiedzenia. Nagle na stołówkę  przyszły trzy dziewczyny, które zawzięcie o czymś dyskutowały, więc próbowałam podsłuchać o czym.
-Słyszałaś co się w nocy działo w pokoju 2016?- spytała pierwsza pozostałe. 
-Nie...opowiadaj ! - odpowiedziały zaciekawione. 
- Przez pół nocy nie mogłam spać, bo słyszałam jęki typu "OOOOCH , AAAAACH".
-No to wesoło musiało tam być. Ciekawe kto uprawiał ten seksik.
-Żebyś wiedziała. Ciekawa jestem kto z kim.

                  Dalej już nie słyszałam , bo nie miałam zamiaru. Nagle do restauracji  przyszedł/a .....
********************************************************
Ten rozdziałek dedykujemy @officialpatka :)))) Dziękujemy również wszystkim osobą , które to czytają i komentują :D Jesteście niesamowici to dzięki wam to kontynuujemy :) Poczekaliście sobie na NN aż jeden dzień, tylko tyle potrafiłam was przetrzymać :) Widzieliście, że przekroczyliśmy 2000 wyświetleń?!! Dzięki , dzięki , dzięki :) Zapraszam do komentowania :D;D

19 komentarzy:

  1. hmmm kto z kim?? hmmm ciekawe…pisz szybko i dłuzej !!love u -Ana

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadedykowałaś mi? Dziękuję :) :*:*:* Kochana jesteś :):):) Ogólnie rozdział superrrrrrrr… <3 Czekam jak potoczą się dalsze sprawy :D Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję :* <3 - officialpatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie!!! czekam na nn!! ;*** i zapraszam http://my-life-with-justin-bieber.blog.onet.pl/ - @TheBieberek

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, dobre ;D Jestem ciekawa kto tam wszedł na stołówkę ;) Coś czuję że to nie Justin ;* Czekam na next ;D [back-at-one] - VanilaGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. ej no xd.Nienawidze tego jak ktoś przerywa w najlepszych momentach :D. Zajebiście się czyta naprawde ! :D Czekam jak zwykle na powiadomienia o NN na tt :D - ItsMrsBieberr

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiście się to czyta ;D czekam na NN ;** - @its_BiebersGirl

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te fragmenty z Justinem :D już się nie mogę doczekać next (: - hypnotic

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne szkoda że takie kródkie . . . czekam na nastepne części ;D - @Caroline_Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. :D Jestem pod wrażeniem :) bardzo mi się spodobało jak zawsze :D Kto przyszedł na stołówke ? :D - dusia_PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytalam wlasnie wszystkie rozdzialy. I na serio strasznie mi sie podobaja :) i jak bedzie nn to chce o niej od razu wiedziec : tt @yourdream16

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeju już nie mogę doczekać się nn<33 Blog jest super.! ; D -@Domcia_Shawty

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog jest świetny. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. <33 - @wercialovejb

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne opowiadanie :) ;* -hearmysounds

    OdpowiedzUsuń
  14. http://my-story-by-justinbieber.blog.onet.pl/ , http://4ever-in-my-heart-drewbieber.blog.onet.pl/ . Zapraszam na moje opowiadania (: -yourdream16

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej laski cieszę się że trafiłam na waszego bloga naprawdę jest extra macie extra szablon;D belive-in-destiny.blog.onet.pl - showit18@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko jest ;) -@beadlesloverx

    OdpowiedzUsuń
  17. MEGA <33 - Martyna5

    OdpowiedzUsuń
  18. ojojojojj ! :D <3 Jak zwykle rozdział jest świetny <3 ! :P - indyk

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdążyła za nim ta się obudziła xD To się już nawet ładnie ubrać nie może!? U lala, to nieźle było ich słychać. A do stołówki na pewno przyszedł Justin!!! xD - KasiaKelo

    OdpowiedzUsuń