środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 12

             Nagle do restauracji wszedł Justin we własnej osobie. Oczywiście od razu zwrócił na siebie uwagę (jak to on,bo to w końcu ON) i cała sala zaczęła szeptać z podekscytowania. Zauważył mnie i uśmiechnął się lekko. W ręce dyndał mu kluczyk z etykietką "2016". Przeraziłam się i zerknęłam na tamte dziewczyny. Gapiły się na niego (z resztą tak jak wszyscy) z otwartymi ustami. Nagle jedna z nich zaczęła się śmiać  i powiedziała pozostałym coś na ucho. Wszystkie wybuchnęły śmiechem. Justin zmierzył je wzrokiem i szybkim tempem podszedł do swojego stołu za kontuarem na samym końcu sali. Po jakiś 20 minutach na sali został już tylko Justin, ja i jakieś stare małżeństwo. Bieber, który skończył jeść rogala (cały czas na niego patrzyłam) wpatrywał się we mnie i oblizywał usta. Postanowiłam, że już sobie pójdę. Na korytarzu ktoś zakrył mi dłonią usta, a drugą chwytając w pasie zaciągnął do "pomieszczenia socjalnego". Zaczęłam się wyrywać, ale spojrzałam w dół i zobaczyłam fioletowe supry. Cała sytuacja mnie rozbawiła, a ze śmiechu oplułam mu rękę. Tak, tak, ja i moje przypadki. Justin zamknął za sobą drzwi i przyciągnął mnie  do siebie, przy okazji wycierając rękę w moją bluzkę :
-Stęskniłem się-powiedział.
-A ja nie-wybuchnęłam śmiechem-Nie dasz mi trochę odpocząć?
-No dobra, ale tylko na chwile-zrobił minę dziecka, któremu ktoś zabrał zabawkę.
-Hej żartowałam!-powiedziałam zawiedziona.
-Nie czasem są ważniejsze sprawy. Na przykład...jak wyniki?
-O właśnie się po nie wybieram. Mogę jechać sama. Mamy zajebistych opiekunów. Ty wiesz, że to w ogóle nie przypomina mi obozu? Jasne,  że mamy rozplanowane zwiedzania i wycieczki, ale właściwie możemy robić wszystko co nam się podoba. W sumie przedział wiekowy jest 17-19 lat, więc pewnie dlatego nie robią problemów. Oprócz pani Margaret, która jest Tobą zauroczona przy okazji. Wracając do sprawy, podwiózł byś mnie?
Justin patrzył na mnie mrugając oczami. Pomachałam mu ręką przed oczami:
-Co?-ocknął się-sorki , chyba nigdy nie powiedziałaś tyle w mojej obecności.
-No to prawdziwa ja. Jeszcze więcej gadam po polsku, bo po angielsku czuje się jeszcze niepewnie. To co podwieziesz mnie? Tylko się przebiorę i  pójdę im powiedzieć, że jadę.
-Hmm ...ok nie ma sprawy będę czekać  na zewnątrz. Tylko nie ubieraj się tak seksownie jak ostatnio, bo nie wiem czy wytrzymam.
-Czy słowo "seksownie" obcuje w Twoim słowniku jako jedyny wyraz, którym można skomplementować  dziewczynę?
-To słowo chyba najlepiej do ciebie pasuje. Oczywiście masz piękne wnętrze...
-Dobra nie tłumacz się. Wyjdziemy stąd wreszcie?
                                          Oczami Justina:
Wyszedłem przed hotel i sięgnąłem po telefon,żeby zadzwonić do Ryana:
-Stary,i jak? Dobrze poszło – spytałem.
-Dobrze, nic się nie martw. Ten lekarz to jakiś debil, nawet nie musiałem się specjalnie wysilać. Uwierzył w całą historyjkę no i oczywiście tak się napalił na kasę.
-A co w końcu wymyśliłeś?
-To już mój geniusz. Nikim się z nim nie dziele.
-Ryan oj Ryan! Dobra, dzięki za wszystko.
-Dobra stary nie ma za co, polecam się na przyszłość. Teren czysty. Możesz z nią jechać po te wyniki.
                                           Oczami Melody:
Każda chwila spędzona z Justinem daje mi tyle pozytywnej energii. Mam wrażenie, że frunę i nie chcę zejść na ziemię. Przypomniał mi się tekst piosenki "Just can’t get enough" -"You got me feeling high and I can’t step off the cloud".Bardzo się ucieszyłam,że to właśnie z nim pójdę odebrać wyniki. Dzięki niemu mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze.
*******************************************************************
Rozdział dedykowany dla @EvelineloveJB - za to, że to czytasz i dla @Domciulka z okazji jej urodzin :) Happy Birthday VIDEO !! To prezent od NAS :*
A teraz kilka słów od @TheNiccoline96 (Agaty - współpisząca czy jakoś tak :D):
Jako że ja Agata się wreszcie dorwałam do tekstu pod notką :D Chcę powiedzieć, że jesteście niesamowite i nie myślałam, że to nam da tyle satysfakcji i zadowolenia z samych siebie, a to że się podoba to w ogóle motywuje najbardziej! Dziękujemy za 2440 wyświetleń i 139 komentarzy (wow!) <3 ENJOY!


22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie piszesz, ciekawy rozdział, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga:) Pozdrawiam gorąco!colorainbow.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne.A tak wgl to ja jestem z Twittera ( @Agnesx3__JB) Możesz mnie informować?Na pisz na TT ok?Z góry dzięki - A g n e s

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha. Ty i twoje przypadki XD O co chodzi z tymi wynikami? Bo nie kapuję :P I co Rayan miał załatwić z tymi wynikami? Napiszesz mi na Twitterze? Mój nick to officialpatka. Dzięki :* - officialpatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne jak zwykle ! :)) - indyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewałam, że to JB wejdzie do restauracji :DCzy oni te wyniki sfałszowali ? o.OCzekam na następny :) - dusia_Pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) czekam na następny :) - @JB_King_of_Pop

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział !!Fajnie piszesz :)Czekam na nn ! -KissJDBieber

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawa notka, niestety zbiło wyrazy, powinnyście to poprawić.Chyba powinnam przeczytać wszystkie rozdziału, bo czytanie od końca z reguły źle się kończy.Dam znać, kiedy przeczytam wszystko i skomentuje całościowo, dobrze? - Dilayna

    OdpowiedzUsuń
  9. tutaj @sweetfanta do której przesłała mi linka tego bloga jedna z Was :) fajny blog, bardzo mi się podoba. świetny pomysł na opowiadanie, z którym chyba się nie spotkałam. ciekawa jestem, jak będzie kiedy skończy się obóz i główna bohaterka będzie musiała wyjechać do Polski. i to czy ona dowie się że JB miał ją w sobie rozkochać, a Ryan dał w łape lekarzowi, żeby prawdziwe wyniki nie wyszły na jaw ;P prosiłabym tylko aby rozdziały były dłuższe i żeby było wiele akcji z Justinem. Oczywiście nie chodzi mi tutaj o takie że on będzie jakimś gwałcicielem, mordercą czy jakimś tam ćpunem ;) ale mógłby ją na przykład zdradzić, czy ona jegoo…. >D - ouolaa.

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie,boskie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Czekam na więcej ! :************** - @mlodaurbanska

    OdpowiedzUsuń
  11. aww niezła historyjka :) - Evelina_F

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW blog suuper, rozdział suuper. Wiem edno będę zaglądała tutaj często +zapraszam do siebiehttp://somebodytolovestorybybieber.blogspot.com - @thegoodbelieber

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne <3 + wyłącz anty spama. ^_* - @BieberswagPL

    OdpowiedzUsuń
  14. Super <3 czekam na następny :D - @belieberka12

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny bloog ;) - ddariapl

    OdpowiedzUsuń
  16. zajeeebiściee! jak coś zapraszam na mojego bloga http://lola-i-lili.blog.onet.pl/ nie mogę się doczekać NN :DD -alexandraxsx333

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie piszesz i masz świetne pomysły :) Czekam na następne rozdziały ;*** - belieberPL

    OdpowiedzUsuń
  18. dziewczyno super opowiadanie :)tylko jedna jego wadą są błędy, ale tym to sie za bardzo nie przejmuj bo blog jest cool C= - lay lay what can i say?

    OdpowiedzUsuń
  19. boski czekam na kolejny ;D - ja

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie, mam nadzieję ze wpadniesz również do mnie ? :) http://t.co/BaQVVkp -bieber’s shawty

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahahah ;D ostry sex w nocy ?! :D HAHAHAAHHA mocne XD - indyk

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja, co on znowu wymyślił z tymi wynikami!? Czytam dalej… xD - KasiaKelo

    OdpowiedzUsuń